Mijn nagellak stash

Alweer een tijdje geleden liet Lisa haar nagellak stash zien. Het leek me wel leuk om ook te laten zien welke nagellakjes ik had. Hierbij dus, een ‘mijn … stash’ artikel!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is de vrolijke, felgekleurde doos waar mijn nagellakjes bewaard worden. Hij past heel handig onder mijn kaptafel en alles past er op dit moment nog in, dus dit is echt een ideale doos. Volgens mij komt deze van de Albert Heijn.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERADan nu waar het om gaat, de inhoud! Ik heb niet ontzettend veel nagellak, maar ik mag ook zeker niet klagen. Het zijn er (als ik goed geteld heb) 76, dat is inclusief base- & topcoats. Helemaal links in de doos zitten dingen als glitters, nailpatches, stickers, vijlen, schaartjes, remover, enzovoort. Ik heb drie removers rondslingeren, en dit zijn er twee. Ik heb geen idee waar de andere ligt. :$ De fijnste vind ik die van de Albert Heijn (de witte dop).

Als je trouwens de naam van een bepaald lakje wilt weten moet je het even zeggen in de comments, want als ik alle namen zou opschrijven in het artikel zou het een lang, lang artikel worden. (;

OLYMPUS DIGITAL CAMERALaten we maar beginnen met waar ik het meeste van heb: Catrice! Ik heb ze voor het gemak even ingedeeld in neutrale kleuren, felle kleuren en topcoats.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De neutrale kleuren.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De topcoats. Twee van de Million Styles collectie en één die in het vaste assortiment zit (zat?). Ik zag laatst wel weer Million Styles schappen, dus misschien komen ze om de zoveel tijd terug.

OLYMPUS DIGITAL CAMERADe felle kleuren. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit zijn denk ik mijn favorieten van Catrice. Purplelized & Sold Out Forever. In het potje lijkt Purplelized niet heel bijzonder, maar op je nagels zitten er heel veel mooie glitters in. Zie hier de NOTD. Sold Out Forever is een hele mooie mintgroen met een heel klein beetje shimmer.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERADit zijn mijn Hema lakjes. Eigenlijk heb ik bijna allemaal gekregen. Zelf koop ik niet zo snel nagellak bij de Hema. Ik weet niet echt waarom want de kwaliteit is prima.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMijn Miss Sporty lakjes. De bordeaux en de donkerblauwe zijn twee van mijn eerste lakjes. Ze zijn gewoon heel fijn en niet duur!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAWorld Inspired Colors door Herôme. Twee ervan zijn crackles, de andere komt uit een LE volgens mij.

OLYMPUS DIGITAL CAMERADit zijn mijn kleinste ‘mini’ nagellakjes. Ik vind ze zo schattig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Random ronde nagellakjes. De Rimmel french manicure lakjes werken heel erg fijn. Ook ben ik helemaal verliefd op het Essence lakje helemaal rechts. Het Rimmel Precious Stones lakje is ook zeker een van mijn favorieten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERANog een hoopje verschillende lakjes. Het Bourjois lakje helemaal vooraan vind ik echt de perfecte kleur rood. Volgens mij is dit een heel oud lakje dat al lang niet meer verkocht wordt. Super jammer, want het is echt dé perfecte rood. Verder vind ik het Essie lakje ook heel mooi waar een gouden shimmer in zit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERADe ‘hulpmiddelen’. Mijn favoriete topcoat is die van de Kruidvat. Zoals je kan zien heb ik hem al opnieuw gekocht. De ander is bijna op. De nieuwe is alleen al wel een beetje roze geworden doordat ik over nog natte rode nagellak heen ging. Ach, het staat wel vrolijk. ;p

Zo, dat was mijn stash. Misschien vind je het heel erg weinig, misschien heb je nog nooit zoveel nagellak gezien. Hopelijk vond je het leuk om een kijkje te nemen in mijn nagellakdoos!

3 thoughts on “Mijn nagellak stash

Geef een reactie

