Greenland Raspberry Shower Gel

Toen ik laatst tegen mijn moeder zei dat ik iets nieuws voor onder de douche ging kopen, zei ze dat ik dat maar beter niet kon doen omdat ze nog wat had liggen. Ze gaf het en het was een heerlijk geurende shower gel van het merk Greenland.

ImageDeze shower gel bevat 200 ml. Hij kost €9.99, maar dan krijg je een setje waar ook een massage oil bij zit. De shower gel is dus niet los verkrijgbaar.

Image

Dit is de fles. Ik vind de verpakking erg mooi. Lekker basic, daar houd ik wel van.

Image

Dit stukje tekst staat op de achterkant van de fles. Er staat dat er frambozen extract is toegevoegd aan de douchegel om een fruitige geur te creëren. De geur van de douchegel is inderdaad heel fruitig en je herkent heel goed de framboos erin. Ik vind het een heerlijke geur!

Image

Het merk Greenland kende ik nog niet. Ik ben erachter gekomen dat het te koop is bij de Tuinen. Ze verkopen daar allemaal van dit soort setjes, dus met shower gel en massage oil. De setjes hebben allemaal een fruitgeur. Voorbeelden zijn papaya, mango en appel. Ook zijn er setjes met scrub en reissetjes. Echt een aanrader om eens naar te kijken als je bij de Tuinen bent! De prijzen zitten ook allemaal onder de vijftien euro, dus een ideaal cadeautje.

Kende jij Greenland al?

One thought on “Greenland Raspberry Shower Gel

  1. Ik kende greenland nog niet, als ik nog eens in Nederland ben ga ik toch eens een kijkje nemen bij de tuinen denk ik.^^ Framboos vind ik niet zo lekker, maar mango lijkt me echt heerlijk!

Geef een reactie

