Catrice: say your goodbyes

Zoals jullie misschien al weten komt Catrice binnenkort met nieuwe producten in het assortiment. Er zitten veel leuke dingen tussen, maar dit betekent ook afscheid nemen van een paar andere producten. Helaas zitten hier soms favorieten bij, dus check in deze post snel of dit zo is, dan kan je nog even een paar back-ups halen!

ogenHier zitten niet echt dingen tussen die ik heel erg zal missen. De Intensif Eye in 060 Brooke’s Blue Lagoon ziet er nog wel mooi uit, misschien dat ik daar even naar ga kijken.

oogpotloden & eyelinersEr komt een hele nieuwe collectie oogpotloden, dus volgens mij is dit de oude collectie die er helemaal uit gaat. Ook gaat de bruine gel eyeliner weg. Dit vind ik wel een beetje raar, dat is toch wel een basic product. Waarschijnlijk verkocht hij niet goed.

mascaraDit zijn de mascara’s die weg gaan. Geen idee of ze fijn zijn, maar er komen gelukkig ook weer nieuwe mascara’s bij!

lipstickNummer 160 Tell Me A Berrytail ziet er wel mooi uit, maar de andere twee zal ik niet gaan missen.

lipglossNet als met de oogpotloden komt er ook een hele nieuwe collectie lipglossen. Als hier een favoriet tussen zit kun je denk ik beter een paar back-ups kopen.

foundation e.d.De lichtste bronzer gaat weg, en hiervoor komt wat er op de site uitziet als een zeer gelige bronzer voor in de plaats, die bedoeld is voor de medium huid. Als je heel licht bent en dit een fijne bronzer vindt is het verstandig om snel nog even een nieuwe te kopen. Ook gaat de Infinite Matt foundation uit het assortiment.

poederWat kleuren poeder die weg gaan.

oogschaduw basisDeze oogschaduwbasis gaat weg. Hiervoor komt een oogschaduwbasis in een potje in de plaats.

Dit was wat uit het assortiment zal gaan. Ik hoop natuurlijk voor je dat jouw favoriete product er niet tussen zit, maar die kans is er altijd.

Geef een reactie

