HEMA kwasten voor oogschaduw & eyeliner

Vandaag eens een artikel over kwasten. Dat hebben jullie nog niet zo vaak gezien op Une Belle Vie, dus ik vond het wel eens tijd worden. De HEMA heeft hele fijne kwasten en als ik oogschaduw of eyeliner gebruik, doe ik dit altijd in combinatie met mijn HEMA kwasten. Hieronder meer!

HEMA kwasten voor oogschaduw en eyeliner 001Ik ga drie kwasten aan jullie laten zien: een oogschaduwkwast met twee kanten, een eyelinerkwast en een blendingkwast. De kwasten kosten rond de €2 en €3.

HEMA kwasten voor oogschaduw en eyeliner 002Als eerst de oogschaduwkwast. Deze heeft twee kanten: een sponsapplicator en een kant met gewone haartjes. HEMA kwasten voor oogschaduw en eyeliner 003Dit is de kant met de haartjes. Het is niet zo’n hele grote kwast, maar dat vind ik juist fijn. Zo kan je lekker gedetailleerd werken. De kwast is stevig en werkt lekker.

HEMA kwasten voor oogschaduw en eyeliner 004De sponsapplicator. Deze gebruik ik niet en ik denk dat jullie dat ook niet doen.

HEMA kwasten voor oogschaduw en eyeliner 005De blendingkwast.

HEMA kwasten voor oogschaduw en eyeliner 006De haartjes van de kwast zijn precies goed. Perfect om oogschaduw mee te blenden!

HEMA kwasten voor oogschaduw en eyeliner 007En als laatste de eyelinerkwast.

HEMA kwasten voor oogschaduw en eyeliner 008Ook deze kwast is gewoon goed. De haartjes zijn stevig en de eyeliner kan je er makkelijk mee aanbrengen.

Kortom: de kwasten van HEMA zijn aanraders!

Van welk merk gebruik jij kwasten?

One thought on “HEMA kwasten voor oogschaduw & eyeliner

  1. Misschien moet ik ( als mijn shopverbod voorbij is ) toch ook maar eens bij de Hema kwasten collectie kijken want mijn e.l.f. is ‘oke’ maar net niet goed genoeg en ik wil het liefst allemaal MAC kwasten mja is een beetje aan de dure kant omdat ik nog geen baantje heb..

Geef een reactie

