Mijn all time favo nagellakjes

De kleuren in mijn nagellak collectie lopen heel erg uiteen, van nude tot glitter en van fel tot mat. Ik heb veel favo lakjes, maar deze vier pak ik toch wel vaker dan andere. Lees verder voor de swatches!

nagellakken

 

Zoals je op de foto hierboven ziet heb ik vier favo-favo-favo lakjes. Twee van Miss Sporty, eentje van Catrice en eentje van Essence. Alle lakjes lakken erg fijn, niet streperig en dekken in 2 laagjes. Hieronder heb ik al mijn nagels 2 laagjes. Nu de swatches!

P1060631

 

Roze Miss Sporty lakje

Dit lakje lakt heel makkelijk, helemaal niet streperig. Het is een felle hardroze kleur. Lekker zomers!

P1060640

It’s Rambo No. 5

Dit lakje van Catrice is een hele groentint. Een beetje een legerkleurtje. Mooi in de herfst/winter maar ook voor de zomer of lente! Het lakje dekt in 2 laagjes, maar met een derde wordt hij alleen maar mooier.

P1060634

Blauwe Miss Sporty lakje

Waar het roze lakje hardroze was, is dit lakje hardblauw. Heerlijk fel en opvallend. Lakt makkelijk en dekt goed met 2 laagjes.

P1060643

Choose Me!

Het enige ‘effectlakje’ uit de rij. Maar dit is zó’n mooi lakje! De kleur op mijn nagels en die in het potje verschilt een beetje, maar in het echt is de kleur soms die van in het potje en soms die je op mijn nagels ziet. Het zonlicht speelt ermee. Het lakje is van de oude Essence collectie, ik weet niet zeker of hij nog te koop is. Hij lakt eigenlijk al in 1 laagje, maar hoe meer laagjes je aanbrengt hoe sterker en mooier de kleur wordt.

Miss Sporty lakjes kosten € 1,99.
Catrice lakjes kosten € 2,69
Essence lakjes kosten € 1,69

Dit waren mijn all time favo lakjes! Wat heb zijn jou favo lakjes? Laat het weten in de comments!

2 thoughts on “Mijn all time favo nagellakjes

Geef een reactie

