L’Oréal Lash Architect Waterproof Mascara

Al een tijdje gebruik ik als waterproof mascara een mascara van L’Oréal. Ik dacht, laat ik er maar eens een artikel over schrijven. Deze mascara heeft positieve en negatieve kanten, dus ik vond het wel een post waard.L'Oréal Lash Architect Waterproof Mascara 004De L’Oréal Lash Architect False Lash Effect Mascara Waterproof kost €14,99 en is gewoon te koop bij de drogist.

L'Oréal Lash Architect Waterproof Mascara 001Dit is dan de mascara in zijn geheel. Een blauwe, driehoekige huls. Ik vind het er wel oké uit zien. Er is niks mis mee maar het is ook niet super speciaal.

L'Oréal Lash Architect Waterproof Mascara 003Ik heb de mascara in de kleur NOIR / BLACK. Gewoon zwart dus. Zwart is de mascara ook wel. Ik heb het idee dat hij soms wat neigt naar donkergrijs, maar op mijn ogen merk ik daar niet zo veel van. Waterproof is ie ook goed. Ik heb alleen soms dat er nadat ik door een regenbui heb gefietst wat korreltjes onder m’n ogen zitten, maar heel erg vind ik dat niet. Als het maar geen grote zwarte vegen zijn, want daar heb ik een hekel aan onder mijn ogen.

L'Oréal Lash Architect Waterproof Mascara 002Dit is het borsteltje. Op zich werkt het wel, maar ik heb liever van die kunststof puntjes. Dat separeert net iets meer. Ik heb met deze mascara ook iets meer klontjes dan wanneer ik mijn gewone mascara met zo’n borsteltje met puntjes gebruik.

Al met al is dit een goede mascara, maar geen uitblinker. Als deze op is ga ik hem ook niet opnieuw kopen.

Heb jij wel eens mascara’s van L’Oréal gebruikt? Zo ja, wat zijn jouw ervaringen ermee?

One thought on “L’Oréal Lash Architect Waterproof Mascara

Geef een reactie

