L’Oréal False Lash Telescopic mascara

Er zijn veel mascara’s te verkrijgen, heel veel. Soms koop je eentje waar je niet zo tevreden over bent, en de andere keer juist weer eentje die helemaal geweldig. De mascara van vandaag zit tegen helemaal geweldig aan! Lees snel verder.

P1060678

De verpakking van de mascara vind ik erg mooi, een beetje apart en abstract. De blauwe letters geven het geheel een leuk effect.

Het borsteltje van de mascara is van plastic, voorheen vond ik dit vervelend werken maar het geeft wel het mooiste effect.
P1060681

De uitsteekseltjes zorgen ervoor dat je wimper mooi gesepareerd worden. Omdat het er zo veel zijn worden je wimper goed zwart.

Zonder mascara

Zonder mascara

Met mascara

Met mascara

En wauw, zie het verschil! De mascara geeft mijn wimpers vooral lengte (telescopisch), en beetje meer volume. Je moet helaas wel goed oppassen dat je geen klontjes in je wimpers krijgt, dit gebeurd vaak. Gelukkig is een wimperborsteltje dan een goed medicijn.

De mascara blijft de hele dag goed zitten, zonder zwart op de huid onder je ogen af te geven of te gaan korrelen. L’Oréal belooft ook dat de mascara waterproof is (handig alvast voor de zomer!), en dat is ‘ie zeker! Als ik met de mascara op onder de douche ga staan blijft deze goed zitten, na een tijd komen er alleen wat korreltjes af die makkelijk zijn weg te vegen.

P1060676Al met al vind ik dit een super mascara! Gelukkig kan je eventuele klontjes snel verhelpen. En een enorm pluspunt vind ik de waterproofheid, niets ergers vind ik dan met helemaal uitgelopen mascara ergens verschijnen. Hij geeft veel lengte en wat minden volume, maar dat is voor mij geen probleem.

L’Oréal False Lash Telescopic mascara is te koop bij de drogist en zal rond de € 15 euro kosten.
4 thoughts on “L’Oréal False Lash Telescopic mascara

Geef een reactie

