Puma Fragrances: Flowing & Yellow

Ik kreeg alweer een tijdje geleden een tester van het parfum Yellow, van Puma. Ik vond het eerst niet zo’n heel lekkere geur, maar toen ik hem nog een keertje op had gedaan vond ik hem opeens wel heel lekker. Ik zat al een tijdje te twijfelen of ik de grote flacon zou kopen, en laat er nou net een 1+1 gratis actie zijn geweest bij de Kruidvat. Nu kon ik hem eigenlijk niet meer laten liggen. Samen met Flowing heb ik Yellow meegenomen.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van Flowing heb ik de 20 ml variant, van Yellow de 40 ml. Dit komt vooral omdat de 40 ml van Flowing er niet meer was, anders had ik daar ook een grote flacon van meegenomen. Normaal kost 20 ml €9,14 en 40 ml €15, nog wat. Nu kostten ze me samen maar rond de €12/13, wat heel erg fijn en betaalbaar is natuurlijk!

Ik vind de verpakkingen er in elk geval al leuk uitzien. Lekker strak en vrolijke kleuren.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAEerst Flowing dan maar. Ik vind de flacon er echt ontzettend schattig uitzien! Echt een babyparfumpje.

Maar de geur, die is zo lekker! Heerlijk fris, zoet en meisjesachtig. Natuurlijk moet je hier wel van houden, maar ik vind het heel lekker. Als je naar de noten kijkt zie ook dat er vooral bloemige en fruitige noten in zitten.

Top: mandarijn, fresia, framboos & cassis.
Hart: iris, violet, mimose & ylang ylang.
Basis: sandalwood, amber, vanille & musk.

Dit is echt een prima parfum voor in de lente en de zomer. In de winter is hij ook lekker, maar ik draag dit soort geuren toch meer als ik een beetje summerfeelings heb.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERADan Yellow. Yellow is weer totaal anders dan Flowing. Dit parfum is vooral heel fris. Ik weet niet echt hoe ik dit parfum moet omschrijven. Vooral heel fris, misschien een beetje kruidig en een beetje zoet? Ik vind het in ieder geval heel erg lekker. Dit is eigenlijk ook weer typisch een lente/zomergeurtje. Ik ga ze hier denk ik ook voor bewaren, anders zijn ze alweer op voordat de lente is begonnen, en dat zou wel heel jammer zijn.

De noten:

Top: bergamot, fresia, dauwbraam & appel.
Hart: roos, afrikaantjes, magnolia & viooltjes.
Basis: cederhout, sandalwood, vanille, musk, teakhout & lis.

Dit parfum heeft vooral een hele houtige basis, wat ik erg lekker vind ruiken. Ik vind dit parfum er ook erg leuk uitzien, net als de verpakking lekker strak en vrolijk met de gele vloeistof erin.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Voor wie het nog interessant vindt, de ingrediënten. Excuses voor de witte plekjes bij Flowing, er zat een beveiligingsstikker die ik er eerst af moest pulken.

Dit waren mijn eerste Puma parfums, en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben, aangezien ze niet duur zijn. Misschien iets om even naar te kijken, zeker als de kortingsactie nog geldt.

Geef een reactie

