Catrice duo review

Met de korting vliegend om mijn oren liep ik gistermiddag in de Kruidvat. Op de helft van het Catrice assortiment was (is) 50 % korting. Niet gek dus dat ik de Kruidvat verliet met 2 nieuwe producten om toe te voegen aan mijn stash. Kijk je mee ?

P1060687

Ik heb een nagellakje en een bronzer gekocht. Het lakje wilde ik al een tijdje hebben, en naar de bronzer ben ik erg beniewd.

Eerst het lakje: 240 Sold Out For Ever.

P1060695

P1060696

Het is een mint groene kleur met hele kleine shimmertjes/glittertjes erin. Ik wilde ‘m graag hebben omdat het een dupe is van Chanel Jade.

P1060711Ik heb de nagellak alleen op mijn duim geswatched, omdat ik bezig ben met het sterker maken van mijn nagels. Nagellakremover zou mijn ‘nagelconditie’ alleen maar verslechteren.

En nog een close-up om de glittertjes goed te zien.
P1060717De lak dekt matig, op de foto’s zie je 3 laagjes. Een 4e laagje zou de lak nog beter tot zijn recht laten komen. Daarentegen droogt hij wel erg snel.
Het lakje kostte nu € 1,35 ipv € 2,70.

Next, de Matt Bronzing Powder voor de Lighter Skin.

P1060691

P1060692Allereerst: de verpakking vind ik super mooi ! Lekker strak en overzichtelijk. Je ziet meteen dat dit je bronzer is door de transparante bovenkant. Deze bronzer is voor de lichte huid, er is er (geloof ik) ook nog eentje voor de medium huid. Dit is de kleur 010 light bronze.

P1060694Als ik de bronzer swatch valt 1 ding mij meteen op: de textuur. Heel kruimelig en ook romig. Apart, maar het werkt wel fijn! De pigmentatie van de bronzer is goed, op de swatch zie je veel kleur maar als je het blendt krijg je mooi subtiel effect.
De bronzer kocht ik voor €1,99 en was oorspronkelijk €3,99.

Beide producten vind ik zelf erg mooi en fijn. Heb jij al wat gescoord in de uitverkoop van Catrice?

One thought on “Catrice duo review

Geef een reactie

