I love… Cranberry Celebration bath & shower gel

Zaterdag ging ik met Marisa, Lisa en ander vriendinnetje Fabienne gezellig naar Amsterdam om te shoppen. Daar kocht ik bij Douglas een bad- & douchegel van het merk I love…. Het is een heerlijke glittergel met cranberrygeur. Vandaag de review!
IMG_4307-2

De bad- en douchegel kost €6,95 en is zoals ik hiervoor al noemde te koop bij Douglas. IMG_4308-2 Dit is dan de fles. Hij is echt mega! Hij bevat 500 ml, dat is het dubbele van wat de meeste douchegels bevatten. Je kan er dus lekker lang mee doen!
IMG_4309-2 Op deze foto kan je de glitters in de gel goed zien. Ik vind ze een leuke toevoeging aan de roze gel. En die tekst, dat vind ik ook een leuke toevoeging. Ik houd ervan als merken bijzondere dingen toevoegen aan hun producten. IMG_4313-2 Deze bad- en douchegel vind ik echt heerlijk! De geur is lekker zoet en de fles heeft een leuke opmaak. Perfect dus. Ik denk dat ik deze gel best opnieuw zou kopen maar omdat er zoveel verschillende douchegels te koop zijn, vind ik het leuker om elke keer weer iets nieuws uit te proberen.

Heb jij weleens wat geprobeerd van het merk I love…? Zo ja, want vond je ervan?

Geef een reactie

