Tag: The 7 deadly sins of beauty

Vandaag weer tijd voor een tag, en wel de 7 dodelijke beauty zonden. Wil je weten wat ik op de 7 vragen antwoord, om zo meer over mij te weten te komen? Lees snel verder!



young_woman_with_flowing_hair_in_profile_0515-1003-2917-0424_SMU

1. Hebzucht – Wat is je goedkoopste beauty-item ? En wat is je duurste ?
Mijn allergoedkoopste item is denk ik een oud kinder make-up palette. Er zitten 4 kleuren oogschaduw en 4 kleuren lipgloss in, ik heb het nog steeds (ergens…) maar gebruik het nooit. Emotionele waarde denk ik. Het duurste in mijn stash is mijn Miss Dior Cherie parfum, ik weet niet of het telt, maar dit is mijn duurste product.

2. Woede – Met welke producten heb je een haat – liefde verhouding?
Lippenstift, zeker weten! Ik heb een tijdje gehad dat ik het elke dag droeg, en het helemaal leuk vond. Maar nu vind ik het niet meer zo geweldig, ik heb namelijk een beugel (al 1 1/2 jaar, hopelijk gaat hij er snel uit) en als ik lippenstift op heb irriteert het me. De kleur gaat aan mijn beugel zitten en als ik elastiekjes in moet doen gaat dat niet met mijn lippen vol gestift. Toen ik wel lippenstift droeg, droeg ik geen elastiekjes voor mijn beugel, wat het geheel wat liefdevoller maakte. Ik kijk uit naar de dag zonder beugel en mét lippenstift!

3. Vraatzucht – Wat zijn jou heerlijkste beautyproducten ?
Oeh, moeilijke! Ik denk dat ik ga voor mijn DKNY Be delicous parfum, Miss Dior Cherie en mijn NYC oogschaduw palette. Van alle drie kan ik onwijs genieten als ik ze gebruik.

P1050039

4. Luiheid – Welk product verwaarloos/gebruik je niet door luiheid?
Eyeliner, ja. Ik vind het effect super mooi, alleen een lijntje zetten duurt vrij lang bij mij. En ik ben er dan ook snel klaar mee. Ik weet dat oefenen er voor zorgt dat het sneller en makkelijker gaat, alleen door luiheid stel ik oefenen steeds uit… Misschien toch maar weer eens proberen!

5. Trots – Welk beauty product geeft je het meeste zelfvertrouwen ?
Wat mij echt het meeste zelfvertrouwen geeft is mascara. Ik voel me kaal zonder, en ik vind mezelf er anders uit zien. Met mascara krijgen mijn ogen wat meer expressie en lijk ik een stuk volwassener en ouder. Ja, mascara geeft me echt zelfvertrouwen.

6. Hartstocht –  Welke kenmerken vind je het meest aantrekkelijk in het andere geslacht ?
Hmm, deze vraag heeft niets met beauty te maken… Ik ga het toch doen!
Helaas Directionators, nu krijgen jullie allemaal een plaatje te zien van mijn celebrity crush : Niall Horan van One Direction. Hij heeft alle kenmerken die ik in een jongen aantrekkelijk vind, mooie ogen, blond haar, leuke lach, én hij houdt van eten. Het totaalplaatje voor mij.

531985_373968296027456_2116330556_n

7. Jaloezie – Welke items zou je het liefste als cadeau ontvangen ?
Wat ik het allerliefste zou krijgen is een het Urban Decay Naked 2 palette. Ik vind de kleuren zó mooi! En natuurlijk zijn alle andere (dure) make-up producten ook goed. Ik vind het onwijs leuk om een beauty product te krijgen.

Dit was de tag alweer! Hopelijk vond je het leuk om te lezen. Je mag de tag natuurlijk overnemen, ik heb de vragen vertaald uit het engels.

Geef een reactie

