Hema Eyebrow Gel

Toen we gezellig naar Amsterdam gingen, hebben we ook even rondgekeken in de Hema Beautyshop. Ik moet zeggen dat ik het er heel erg mooi en professioneel uit vind zien. Alles is mooi uitgestald en er zijn verstelbare lampen bij spiegels die je allerlei soorten licht kan laten geven, bijvoorbeeld daglicht, of TL-licht. Toen ik daar was zocht ik niet echt naar iets, maar toen ik deze eyebrow gel zag werd ik toch wel een beetje nieuwsgierig. Ik heb hem meegenomen en moet zeggen dat ik het resultaat mooier vind dan ik in eerste instantie had verwacht!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAIk kreeg er dit schattige tasje omheen. Het past bij m’n kussens!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERADit is de verpakking. Ik vind hem er lekker strak uitzien. Er zit ook provitamine B in, ik weet alleen niet wat dit precies zal doen voor je wenkbrauwharen.. Dit is de kleur lichtbruin. Verder bevat het flesje 8ml. Ik heb er €3,75 voor betaald, niet duur natuurlijk, maar dat valt ook te verwachten van Hema.

OLYMPUS DIGITAL CAMERADit is het borsteltje. Het werkt erg prettig. Eerst kam ik met dit borsteltje de haartjes omhoog zodat er gel op komt, daarna laat ik ze even een minuutje drogen. Als ze wat droger zijn kam ik met een wenkbrauwborsteltje mijn wenkbrauwen in model. Dit werkt echt perfect! Mijn wenkbrauwen krijgen er een mooie vorm van en blijven ook de hele dag zo zitten. Ik vind het echt een heel fijn product. Het is niet duur, en mijn wenkbrauwen blijven netjes op hun plek. Ik kan dit product aanraden als je last heb van wenkbrauwen die nooit in model blijven zitten, en natuurlijk geeft het product ook nog wat kleur af waardoor ze wat duidelijker zijn.

 

 

 

 

One thought on “Hema Eyebrow Gel

  1. Ziet er mooi uit! Ben er ook al een tijdje over aan het twijfelen, zal ik hem wel kopen of toch niet .. Ik denk dat ik hem door jullie review wel ga kopen! Bedankt voor de tip!

    xx, Jessie

Geef een reactie

