Smoky eyeshadows by H&M

Toen ik een tijdje terug, nog in 2012, naar de H&M ging, kreeg ik toen ik iets kocht een H&M cadeaubon van €5,-. Gewoon, als presentje van H&M voor het nieuwe jaar. En toen ik dus laatst weer in de H&M liep, bedacht ik me opeens dat ik die bon nog had! Gelukkig, hij was nog geldig. Ik ging bij de cosmetica afdeling kijken of er misschien iets te krijgen was van precies vijf euro, en ja hoor, ik vond een mooi oogschaduwpaletje voor €4,95. Perfect! Maar is de oogschaduw ook zo mooi als het eruit ziet? Lees verder als je het antwoord op die vraag wilt weten!

IMG_4318-2 IMG_4320-2Dit is het palet aan de binnenkant. Vijf neutrale kleuren die je kan gebruiken voor een basic look of juist voor een mooie smokey eye.

IMG_4322-2Dit is het eerste gedeelte van het palet in close-up. Ik vind het jammer dat de kleuren geen namen hebben, ze heten namelijk gewoon 1, 2, 3, 4 en 5. Hierboven zie je dus 1, 2 en 3. 1 is een highlighter, 2 een lichtbruine kleur en 3 een iets donkerder bruine. Ze hebben allemaal shimmers, daar houd ik wel van.

IMG_4323-2En hier 4 en 5. Vooral 5 ziet er erg indrukwekkend uit met die glittertjes erin. 4 vind ik er wel op lijken, maar die is mat.

IMG_4338-2Tijd voor de swatches! Op de foto ben ik twee keer met mijn vinger over de oogschaduw gegaan. Na één keer erover heen gegaan te zijn vond ik het wel erg licht, dus ben ik er nog maar een keer over heen gegaan voor wat meer intensiteit. Ik vind de kleuren uit dit palet erg mooi! Wat ik wel merkte was dat de oogschaduw erg stroef was. Dat kan je ook wel zien op de foto hieronder, er zijn bijna geen korreltjes te bekennen. Ook lijken de kleuren 3 en 5 wel heel erg op elkaar, ik zie bijna geen verschil!

IMG_4340-2Zo ziet het palet eruit na het maken van de swatches. Van mij hadden de kleuren wel iets minder stroef mogen zijn, maar ik denk dat hier wel mee te werken valt.

Dit paletje van H&M doet me erg denken aan mijn palet van L’Oréal waar ik ook al eens een review over geschreven heb. De kleuren lijken erg op elkaar. Maar al met al, vind ik dit ook een mooi palet. Ik denk dat dit een leuke toevoeging is aan mijn stash!

Heb jij weleens make-up gebruikt van H&M? Wat vond je ervan?

One thought on “Smoky eyeshadows by H&M

Geef een reactie

