Mijn 2013 bucketlist

Waar Eline de ‘before i die‘ tag deed, wil ik hem doen in een jaarvorm. En dan wel als in dit jaar, 2013. 2013 moet een mooi, leuk jaar worden vind ik. Nu januari al op zijn eind loopt en ik nog vrij weinig heb gedaan, vond ik dat ik maar eens een lijstje moest gaan maken. Kijk je mee naar mijn 2013 goals ?

images (3)

 

Ik heb 7 goals in 2013, sommige wat onwaarschijnlijker dan de andere: maar dromen zijn er om te hebben!

images (6)

 

1. Cover my bedroom walls with light, pictures, & lyrics
Laat ik hier nou de perfecte kamer voor hebben (al zeg ik het zelf). Mijn bed staat namelijk op een soort balkonnetje wat hangt aan mijn muur, met een trap kom ik bij mijn bed. En op die muur bij mijn bed kan ik dit perfect doen! Ik ben al begonnen met wat posters, maar er zal zeker meer bijkomen.

images (2)2. Own a 96 color eyeshadow palette.
Wie wil dat nu niet ? Ik denk dat deze ga vragen voor mijn verjaardag, of anders voor een andere feestdag. Als het te lang duurt koop ik ‘em zelf denk ik (: .

images

 

3. Eat at nando’s with Niall Horan
Oh jongens, als dit nou eens zou gebeuren… Dan zou ik alle andere wensen laten vallen. Misschien niet erg ‘likely to happen’, maar zoals ik al zei: dromen moet je hebben!

images (4)

 

4. Finish a Wreck this journal
Ik heb al een tijdje een Wreck this journal  in mijn bezit, maar na fanatiek een paar opdrachten te hebben gedaan heb ik er nooit meer naar omgekeken. Het lijkt me onwijs gaaf om op een dag alles gedaan te hebben, en blijft zitten met een verscheurd boek. Ik ga hem meteen zoeken!

tumblr_lws8zibhUW1r29t5yo1_500_large


5. Spend a day with One Direction
Ja, dit is wat ik wil. One Direction is de afgelopen maanden steeds meer in mijn hart gekropen en ik zou ze dan ook dolgraag ontmoeten! Een hele dag met ze doorbrengen zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.

images (1)

 

6. Have a summer love
Ik denk dat alle meiden (zonder vriendje, vriendinnetje) wel dromen van een lief vriendje, of vriendinnetje. Iemand die er voor je is, van je houd en leuke dingen met je doet, en ga zo nog maar even door. Dus ook mijn 2013 lijst, een (vakantie)vriendje hebben.

images (5)7. Start a diary and write in it every day
Na verschillende mislukte pogingen tot een dagboek bijhouden wil ik het weer gaan proberen. Het lijkt me onwijs leuk om later oude dagboeken terug te lezen en dan weer te denken aan die tijd. Je maakt met een dagboek eigenlijk een ‘geschreven fotoboek’, ik ga het echt proberen!

Dit waren mijn 7 goals voor 2013, hopelijk vond je het leuk om te lezen. Wat zijn jou 2013 goals ?

De foto’s komen van Google.

 

 

2 thoughts on “Mijn 2013 bucketlist

Geef een reactie

