Hema poederkwast

Hema is lekker veelzijdig, ook op beautygebied! Ze hebben er bijna alles, en zo ook kwasten. Sommige kwasten zijn super, andere zijn een grote teleurstelling. Nu ben ik al een tijdje in het bezit van de grote poederkwast, en ik wil er eigenlijk wel een artikel aan besteden, want het is altijd leuk als je een fijn budgetproduct hebt gevonden.

GEDSC DIGITAL CAMERADit is de poederkwast van Hema. Hij is er ook nog met een wit glimmend handvat, maar ik heb mat grijs gekozen. Ik vind het er lekker strak uit zien. Helemaal niet goedkoop, wat hij natuurlijk wel is. Nee, hij staat erg mooi in mijn kwastenpotje.

GEDSC DIGITAL CAMERAGEDSC DIGITAL CAMERAGEDSC DIGITAL CAMERADe haartjes zijn synthetisch, wat ik wel fijn vind want dan zijn ze ook lekker zacht. En dat is deze kwast zeker, heerlijk om je gezicht mee te aaien. Ook na een flinke wasbeurt zijn de haartjes nog lekker zacht, en ze gaan ook niet uit model zitten. Ik vind het ook erg leuk dat ze de bovenkant zwart hebben gemaakt en de onderkant van de haren wit, het ziet er lekker strak uit. Omdat de haren wit zijn is het wel nodig om deze kwast minimaal eens in de twee weken te wassen, anders gaat hij kleuren naar je poeder, en dat staat natuurlijk niet heel mooi.

GEDSC DIGITAL CAMERAIk ben erg tevreden met deze kwast. Hij is lekker groot en doet zijn werk prima, geen naar geprikkel, gewoon lekker zacht en aaibaar. En voor de prijs (rond de €3,50 volgens mij) hoef je hem zeker niet te laten liggen. Dus als je nog op zoek bent naar een fijne poederkwast zou ik zeker deze van de Hema overwegen!

One thought on “Hema poederkwast

Geef een reactie

