Nieuwe cosmetica bij H&M

Yes, dacht ik toen ik gisteren weer eens ging kijken op de H&M site. H&M heeft namelijk allemaal nieuwe producten toegevoegd aan hun cosmetica assortiment! Hieronder een overzichtje met alle producten en de prijzen ervan.

KnipselHierboven een belofte van H&M: ze bieden een cosmeticacollectie met een spel van natuurlijke schoonheid en kleurrijke accenten om een persoonlijke stijl te creëren. Ik ben benieuwd!Knipsel2Als eerst een twee tools, valse wimpers en een oogschaduwpaletje. Het oogschaduwpaletje heb ikzelf in de bruine variant, lees hier mijn review.

Knipsel3Hierboven nagellak en wat voor op de ogen. Ik zie een mooi paletje met nude kleuren, kohlpotloden en een eyeliner. De nagellakjes zien er ook erg leuk uit!

Knipsel4Wauw, dit ziet er mooi uit! De douchegel, lipbam en bodyspray hebben echt een hele leuke uitstraling gekregen. Ook zie ik nog een groot oogschaduwpalet, kwasten en tasjes.

Knipsel5Hierboven zie ik mascara, eyeliner en lipstick. Lipstick? Ik wist helemaal niet dat ze dat verkochten bij H&M! Ik ben benieuwd naar de kwaliteit. Van de bronzer wist ik ook niet dat ze die verkochten, en de kwast met twee kanten heb ik ook nog niet eerder gezien. De tasjes onderaan zien er ook goed uit, maar misschien wel een beetje klein. Knipsel6Als laatste nog een tasje en een wenkbrauwpotlood met een kammetje.

Wauw, ik vind echt dat H&M zijn best heeft gedaan! Ik ben benieuwd of de kwaliteit van de producten ook zo goed is als het eruit ziet.

Geef een reactie

