Essence Longlasting Eye Pencil

Een goed zwart oogpotlood vinden is nog best lastig. Het moet veel pigment hebben, lang blijven zitten, en als het ook nog kan niet te duur zijn. Ik kocht laatst het Longlasting Eye Pencil van Essence, en ben er enthousiast genoeg over om er een artikeltje aan te wijden!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb de kleur 01 Black Fever, gewoon zwart dus. In totaal zijn er acht kleuren.  De verpakking vind ik erg praktisch. Je hoeft het potlood niet te slijpen, je draait gewoon aan de achterkant om het stiftje er uit te laten komen. Ook houdt het lekker vast omdat de verpakking zo dun is.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het is dus een draaiverpakking. Nu is het niet de bedoeling dat je het stiftje ook echt zo ver uit de huls draait, maar gewoon genoeg zodat je er lekker mee kan werken. Excuses trouwens voor mijn gechipte nagellak. Het is Diamond Dust van de Precious Stones lakjes die in de kerstcollectie van Rimmel zaten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De kleur is lekker zwart! Je kan er ook redelijk makkelijk lijntjes mee trekken. Maaaarr, wat echt heel erg opvalt bij dit oogpotlood is hoe ont-zet-tend lang hij blijft zitten. Zelfs op m’n waterlijn blijft hij bijna de hele dag zitten, en dat is een hele prestatie. Nu heet het natuurlijk wel Longlasting Eye Pencil, maar meestal zijn dit gewoon lege beloftes en marketingtrucjes. Nee, ik ben echt verbaasd over hoe goed dit potlood blijft zitten. En dan te bedenken dat me maar €1,49 kostte, niet normaal! Dit is echt een aanrader als je op zoek bent naar een oogpotlood dat wél lang op je waterlijn blijft zitten. Ik ben heel erg blij met deze budgetvondst.

3 thoughts on “Essence Longlasting Eye Pencil

  1. Dit artikel kwam net op tijd! Ik heb namelijk een MAC Technakohl in Photogravure die zo goed als op is. Vandaag had ik bijna een nieuwe gehaald maar ik wou toch even kijken of er geen goedkopere alternatieven waren. Ik gebruik eyeliner eigenlijk bitter weinig en als ik het gebruik is het op mijn waterlijn. Bedankt dus voor de tip – hopelijk werkt deze ook goed bij mij en vind ik een mooie, bruine kleur (is net iets zachter bij mij dan zwart).

Geef een reactie

