Dove Maximum Protection Deodorant

Al een hele tijd ben ik op zoek naar een deodorant waarvan ik écht minder ga zweten. Dus geen klotsende oksels en stinkende shirtjes meer. Vandaag laat ik de deo zien waarin ik dat heb gevonden. Want deze helpt écht.

IMG_4342-2Dove Maximum Protection Deodorant is te koop bij de drogist en kost €7,49. Misschien een beetje aan de dure kant voor een deodorant, maar deze werkt en daar gaat het bij mij om. Heel veel product verbruik je niet per dag dus daar heb ik het geld wel voor over.

IMG_4344-2Zoals ik al zei: een deodorant voor vrouwen en meiden die echt bescherming tegen transpiratie zoeken.

IMG_4345-2Ik heb de ‘original clean’ versie. Er is ook nog een andere, de ‘go fresh’. Er zitten geen alcohol en parabenen in de deodorant.

IMG_4347-2Dan de gebruiksaanwijzing. Volgens het tekstje moet je het ’s avonds al opsmeren en dan zou het optimaal werken de volgende dag. Ik houd me hier niet aan, want ik ben gewend om deodorant gewoon ’s ochtends voor het aankleden op te smeren en dat doe ik dan ook gewoon. Alsnog heb ik het idee dat de werking optimaal is, dus ik denk niet dat het heel veel verschil maakt wanneer je hem opsmeert.

IMG_4348-2Dit is de achterkant van het doosje waar de deo in zit.

IMG_4350-2En dit is ‘m dan! Ik vind de verpakking erg mooi. Lekker clean en simpel.

IMG_4352-2Dit zie je als je de dop eraf haalt. Gaatjes met witte crème eronder.

IMG_4353-2De gebruiksaanwijzing. Je draait aan de onderkant aan het wieltje en dan komt de crème naar boven.

IMG_4354-2Dat ziet er dan zo uit. Twee klikjes draaien en je hebt genoeg om een hele dag beschermt te zijn tegen transpiratie.

Deze deodorant werkt echt perfect voor mij! Sinds ik hem gebruik heb ik nog geen één keer last gehad van een geurtje of een natte plek of iets dergelijks onder mijn oksels. Als deze op is ga ik hem sowieso opnieuw kopen, ik kan niet meer zonder!

Wat is jouw favoriete deodorant?

2 thoughts on “Dove Maximum Protection Deodorant

Geef een reactie

