Liedjes

Ik had even geen inspiratie voor een nieuwe post. Ondertussen zat ik lekker naar muziek te luisteren. Toen bedacht ik dat het wel leuk was om een paar liedjes aan jullie te laten horen. Dit heb ik al eens eerder gedaan, en het leek me wel leuk om het nog een keer te doen. Ik heb niet de normaalste muzieksmaak, namelijk een beetje in de hiphop/rap richting, maar ik luister ook veel andere dingen, niet alleen top 40 dus. Ik word altijd helemaal vrolijk als ik een nieuw liedje vind, en zo heeft mijn muziekcollectie zich behoorlijk uitgebreid. Dit is dus een beetje een greep uit de liedjes waar ik nu naar luister. Hopelijk vind je ze ook leuk en heb ik je geholpen aan een paar nieuwe leuke liedjes. (;

ipod-color

Skylar Grey – C’mon Let Me Ride ft. Eminem

Dit liedje (en clipje) vind ik vooral heel erg grappig. Het is echt zo’n nummer waarop je lekker ongegeneerd in je kamer rond kan dansen als er niemand thuis is. Ik krijg er helemaal summervibes van, en dat is natuurlijk altijd fijn!

Skylar Grey – Words

Nog een liedje van Skylar Grey, maar wel totaal anders. Dit is haar volle versie van het liedje ‘Words’, ze heeft het namelijk ook met een rapper opgenomen, maar dit is de wat rustigere versie. Ik vind dit vooral een heel mooi liedje.

50 Cent – My Life ft. Eminem, Adam Levine

Toen ik dit liedje zag in de ‘aanbevolen’ balk van YouTube sprong ik bijna in de lucht! Adam Levine en Eminem in één nummer! Ik ben namelijk al best lang een soort fan van Maroon 5, en Eminem was hoe ik ontdekte dat hiphop-achtige muziek hartstikke leuk was. Het enige nadeel vind ik dat 50 Cent meer tekst heeft dan Adam of Eminem, maar het komt wel van zijn album, dus dat was te verwachten. Ik vind gewoon een beetje dat ‘ie als een robot praat hier. Verder niks aan te merken op dit liedje. (;

Ben Howard – Only Love

Een wat rustiger nummer is ‘Only Love’ van Ben Howard. Met dit soort liedjes val ik ’s avonds in slaap. Het werkt echt heel goed, binnen no time lig ik lekker te pitten.

Eminem – No Love ft. Lil Wayne

Haha, alweeeeer Eminem. Sorry! Dit nummer vind ik al heel erg lang mooi. Als ik even boos ben, en geen zin heb om iets voor iemand te doen, zet ik dit nummer op. De boodschap vind ik wel heel mooi. Je was er vroeger niet voor me, en nu ik het gemaakt heb ben je opeens wel m’n vriend? Mooi niet!

Paramore – The Only Exception

Nog een mooi ‘slaap’liedje vind ik dit nummer van Paramore. Het is al best oud, en ik had het vroeger al op mijn iPod staan, maar op een gegeven moment vond m’n computer het heel leuk om alle nummers in iTunes te verwijderen, GRRR. Hierna ben ik het nummer eigenlijk helemaal vergeten, tot ik het laatst weer tegenkwam. Natuurlijk heb ik het toen meteen weer gedownload.

Rihanna – Stay ft. Mikky Ekko

Dit liedje komt nog van Rihanna’s nieuwste album, ‘Unapologetic’. Ik vind het een hele mooie samenwerking.

One Direction – Kiss You

Haha, nee ik ben absoluuuut geen Directioner, je zou me zelfs meer richting de haters kunnen plaatsen. Waarom dit liedje dan in de lijst? Nou, ten eerste heb ik twee vriendinnen *ahum, Lisa**ahum, Eline* die helemaal fan zijn, en dan weet je dus automatisch al meer over 1D dan je eigenlijk zou willen. Ik weet bijvoorbeeld de namen en bij wie ze horen, ik weet dat Harry vier tepels schijnt te hebben (?!) en ik heb zelfs al een favoriet (Zayn), terwijl ik niet eens naar hun muziek luister. Dit allemaal heb ik dus te danken aan mijn medebloggers. Ik heb dit liedje ertussen gezet omdat ik dit het minst erge (misschien wel een klein beetje leuke) liedje van ze vind, en als je zegt dat je 1D niet leuk vind zonder er eerst naar geluisterd te hebben, vind ik dat je dit nummer moet luisteren. Het is lekker vrolijk en het clipje is op zich ook wel grappig.

Dit waren de liedjes die ik jullie wilde laten horen. Misschien heb ik ervoor gezorgd dat je een stiekeme liefde voor hiphop hebt ontwikkeld, misschien heb ik je wel tot 1D-fan gemaakt. Het kan natuurlijk ook dat je denkt, iiiiiiieeuw, waar luistert zij naar! Blegh, *unfollow*. Haha, dat hoop ik natuurlijk niet, maar alles is mogelijk.

3 thoughts on “Liedjes

Geef een reactie

