9x de spijkerblouse

De spijkerblouse is tegenwoordig weer heel erg in de mode. Ik ben er ook erg fan van maar ik heb er zelf geen één! En omdat ik toch al aan het zoeken was naar een mooi exemplaar, heb ik er meteen maar een artikel van gemaakt. Hieronder 9x de spijkerblouse!

PicMonkey CollageLees verder voor de prijzen:

Eerste rij van links naar rechts: – Only, €34,95 – Mango, €29,99 – Esprit, €49,95 –

Tweede rij van links naar rechts: – America Today, €49,95 – Only, €39,95 – Vila, €44,95 –

Derde rij van links naar rechts: – Monki €45,00 – H&M €24,95 – Vero Moda, €34,95 –

Ik vind eigenlijk alle exemplaren hierboven leuk! Ze zijn allemaal weer net even anders.
Leuk om te zien hoe verschillende merken verschillende draaien kunnen geven aan één specifiek kledingstuk.

Welke blouse uit deze collage vindt jij het leukst?

3 thoughts on “9x de spijkerblouse

Geef een reactie

