Current loves

Loves, iedereen heeft ze, en zo heb je ook je current loves. De loves die maar een tijdje duren (of later toch te zijn blijven hangen…). Vandaag kan je over mijn current loves lezen, en wel mijn ‘beauty, fashion & lifestyle loves’.

images (7)

Laten we beginnen met mijn beautyloves. Als eerste:

– Lemony FlutterP1060725

Elke avond smeer ik mijn nagelriemen in met Flutter en ik merk dat mijn nagels er echt op vooruit gaan. Ze worden sterker en chippen minder snel.

– Eyeliner

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eyeliner, eerst was ik er niet zo dol op: het vlekt vooral en lukte nooit goed. Maar nu ben ik helemaal om! Vooral toen ik via Marisa de Max Gel eyeliner ontdekte, jongens wat werkt deze goed. Nu vind ik dat eyeliner je ogen net iets extra’s geeft, en je kan het zo klein of extreem maken als je zelf wilt.

Fashion loves:

– Blousjes!
Ik heb best veel blousejes (al zeg ik het zelf), en ik draag ze dan ook graag. Mijn favoriet van dit moment is een H&M blousje met houthakkerprint in mooie herfstkleuren, I like . En het leuke van blousejes is, is dat je er zo veel verschillende looks mee kunt maken, van heel classy tot wat stoerder. Check deze post voor leuke spijkerblousejes.

En lifestyles loves:

– Foto’s
Kan je verslaafd zijn aan foto’s ? Ik denk dat ik het ben… Zie ik een leuk plaatje van een leuk iemand, of iets dergelijks : ik print het uit en plak het op! Eerst mijn agenda vol met plaatjes (van Jack en Finn Harries, One Direction), nu begint ook mijn muur bij mijn bed vol te raken. Via Marisa kreeg ik het idee om een scrapbook te gaan maken, hij ligt al klaar en de printer staat aan !

images (5)

– En ja, als je het over current loves hebt, dan mogen personen toch zeker ook niet ontbreken ? Mijn crushes op dit moment zijn dan ook Finn Harries, en Niall Horan. Beide onbereikbaar, zal je waarschijnlijk nooit ontmoeten, maar wel perfect om weg te zwijmelen bij een foto. En, never lose hope, misschien zal ik ze een keer ontmoeten!

531985_373968296027456_2116330556_n

tumblr_mdyzs2Lngi1rdkvxmo1_1280

En dit waren mijn (current) loves alweer! Heb jij nog producten / tickjes / personen waar je helemaal weg van bent ?

4 thoughts on “Current loves

Geef een reactie

