Een mysterieus pakje, Etos Bronzing Powder

Toen ik vanmiddag thuis kwam na de hele middag een beetje in een chagrijnige mood te zijn geweest, trof ik dit pakje aan op de deurmat. Nieuwsgierig nam ik alle post mee naar de tafel. Voor wie zou dat nou zijn? Toen ik de andere enveloppen op tafel neerlegde kon ik de naam zien. Hij was voor mij! Maar wat kon er dan in zitten?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Prachtig pakje toch? Zoals je al aan de titel van deze post had kunnen zien, bevatte het mysterieuze pakketje een bronzer van Etos! Ik had deze blijkbaar gewonnen. Meteen heb ik foto’s gemaakt en lekker geswatcht. Tijd voor de review.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAls eerste wil ik zeggen dat ik de verpakking er best leuk uit vind zien. Een doorzichtige deksel met een rosé-gouden verpakking. Lekker zomers! Ook vind ik het ‘patroontje’ in de bronzer erg grappig, net een soort pizza.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er zitten dus eigenlijk vijf verschillende kleurtjes in. Ze hebben allemaal een shimmer. De donkerste bruin en de wit hebben wat grovere gouden glitters, die ik heel mooi vind, vooral bij de wit. Deze bronzer zou ik dus ook niet gebruiken om mee te shapen, maar echt om een gezonde glow aan je gezicht te geven.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En ja, voor een mooie glow is dit echt een prachtige bronzer! De eerste swatch is van de twee bruine kleuren, daarna de roze kleuren en als laatste de witte in z’n eentje. Ook kan je daarachter (ongeveer onder de moedervlek) een klein beetje het mooie effect van de hele bronzer zien. Het was niet echt mogelijk om het vast te leggen, maar als de zon er op zou schijnen zou je en prachtige shimmer zien. Wat een beauty is dit. Ik ga hem sowieso bewaren voor de zomer, omdat ik het jammer zou vinden als hij niet tot zijn recht komt in dit barre winterweer.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De bronzer bevat 10g product, wat een redelijk normale hoeveelheid is. Je doet er wel een tijdje mee. Ik kon helaas nergens de prijs vinden, maar vorig jaar hadden ze ook deze bronzer, alleen dan in een andere verpakking, en die kostte €5,99. De prijs van deze bronzer zal dus rond de 6 euro zijn. Ik vind het een prachtige bronzer die dat geld zeker waard zou zijn.

4 thoughts on “Een mysterieus pakje, Etos Bronzing Powder

Geef een reactie

