HEMA Natural Body Scrub

Van het weekend kwam ik erachter dat ik geen scrub meer in voorraad had. En omdat ik niet zonder scrub kan, ging ik gelijk naar de HEMA omdat ik daar toch nog een cadeaubon van had. Ik koos de Body Scrub uit de Natural lijn!

naamloosDeze HEMA Natural Body Scrub kost rond de €3,-. De precieze prijs weet ik niet meer, maar hij was in ieder geval niet duur!

naamloos-2Dit is dan de scrub. Het is een flinke fles met een clean uiterlijk. Het is duidelijk dat de scrub natuurlijk is, vanwege de groene accenten. Alle HEMA Natural producten zien er ongeveer zo uit, met een groene dop en het Natural logo. Ik vind het er erg mooi uit zien.

naamloos-3Dit staat op de voorkant van de fles. In de body scrub zitten abrikozen zaadjes en olijfolie, de scrub reinigt en verzorgt. Mooie beloftes!

naamloos-4Tekst en de ingrediënten op de achterkant van de fles. Ik vind het erg goed dat HEMA erop heeft gezet hoeveel procent van de ingrediënten natuurlijk is. Ik zie op de ingrediëntenlijst wel een paar soorten alcohol, dat vind ik minder. Blijkbaar kan alcohol natuurlijk zijn, dat wist ik niet.

naamloos-5Nog meer tekst. De bodyscrub verwijdert dode huidcellen en maakt de huid zacht en glad. Toen ik dit las in de winkel was ik erg benieuwd of dit ook echt waar was.

naamloos-6Dit is dan de scrub! Je kan de abrikozenzaadjes goed zien zitten. Ik heb de scrub nu één keer gebruikt en ik ben er helemaal tevreden over. HEMA maakt haar beloftes waar, de scrub reinigt en maakt de huid zacht en glad! Misschien dat ik nog wel wat meer producten van de Natural lijn ga uitproberen, want ik ben erg nieuwsgierig geworden naar de rest van de lijn.

Wat is jouw favoriete scrub? Heb jij al producten uitgeprobeerd uit de HEMA Natural lijn?

7 thoughts on “HEMA Natural Body Scrub

Geef een reactie

