Mijn favo douche producten van dit moment

Showergels, zeep, badschuim… Ik kan er maar niet genoeg van krijgen ! Elk product ruikt lekker / glittert / schuimt etc. en wil ik vervolgens hebben. Er zijn gelukkig producten waar ik mijn hart altijd bij op kan halen, en die me ervan weerhouden nieuwe producten te kopen. Dat zijn deze vier toppers die altijd graag gebruik.

P1060765

De vier producten zijn:

– Therme Hammam Shower gel
– Therme Zen White Lotus Rice Shower Scrub
– LUSH Sweetie Pie
– Action Body scrub seasalt

Laten we beginnen met de Therme producten.

P1060766

 

Hmm, wat houd ik toch van deze producten. De Hammam shower gel ruikt heerlijk kruidig en oosters. De showergel maakt je huid schoon, maar na het douchen voelt deze ook heel zacht en gevoed aan.
De Rice shower scrub is een heerlijk zoetig en fris. De scrub bestaat uit een heel dikke douchecrème met scrubkorreltjes erin. De scrub maakt je huid heerlijk zacht en legt een verzorgend laagje op.

Hammam shower gel en Rice shower scrub

Hammam shower gel en Rice shower scrub

En de substanties.

Next, LUSH Sweetie pie!

P1060770

 

Hier is door Marisa al eens een uitgebreide review geschreven. En ook ik vind deze shower jelly een heerlijk doucheproduct. En de geur, hemels! Deze jelly maakt je goed schoon en laat je heerlijk geurend achter.

En last but not least mijn Action body scrub.

P1060771

 

De scrub is van een onbekend merk, een soort chinese tekens, en daarom noem ik het maar even ‘van de Action’ . Deze scrub bestaat uit heel veel scrubdeeltjes, in de vorm van suikerkorreltjes. De substantie is daardoor heel apart, net een soort suikerspin, maar werkt wel fijn. Ik heb de scrub in de geur Paradise Pink, een zoetige en beetje tropische geur. Ook deze scrub maakt mijn huidje heerlijk zacht, maar omdat deze wat grover is dan die van Therme, gebruik ik deze liever voor mijn benen.

Dit waren mijn douche toppers al weer! Wat zijn jouw favo douche producten ?

 

ps. Eline schreef ook al eens een soortgelijk artikel. *klik*

One thought on “Mijn favo douche producten van dit moment

Geef een reactie

