Mijn favortiete Catrice lakjes

Assortimentsvernieuwingen betekenen bijna altijd korting op de producten die weggaan. Bijna alle nieuwe producten zijn al in het Catriceschap gearriveerd, alleen op de lakjes is nog korting, maar liefst 50% ! Ik ben heel erg benieuwd wat er voor in de plaats zal komen, maar ben ook zeker nog tevreden over de lakjes die ik nu van Catrice heb. Het leek me wel leuk om jullie mijn favoriete Catrice lakjes te laten zien, zodat jullie ze nog kunnen scoren met korting, voordat ze weg zijn.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit zijn mijn favoriete lakjes! Het zijn er zeven. Nu ik ze zo samen zie zou ik niet zeggen dat dit mijn favorieten zijn, maar apart van elkaar zijn het echte beauties!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Dit zijn de lakjes die ik wat vaker in de herfst/winter draag. Ze zijn me net iets te donker voor de zomer, maar voor de koude maanden zijn ze echt perfect. Van links naar rechts: After Eight, Welcome To Rosywood, Steel My Soul, Purplelized.

GEDSC DIGITAL CAMERA

 

Dit is nog een foto uit de NOTD die ik over Purplelized schreef. Echt een prachtig lakje vind ik het.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Steel My Soul & After Eight kwamen niet echt tot hun recht op de groepsfoto, dus die heb ik nog even apart gefotografeerd. Hier zie je de glitters en glans die de lakjes zo speciaal maken voor mij.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Dit zijn mij favoriete kleurtjes voor de zomer. Een lekker fel roze kleurtje, een mooie mintgroen en een vrolijke koraalroze kleur. Vooral de laatste twee zijn erg bij mij geliefd. V.l.n.r.: Raspberry Fields Forever, Sold Out Forever, Meet Me At Coral Island.

Dit waren mijn favorieten alweer! Ik vind ze stuk voor stuk prachtig. Als je er mooie kleur tussen ziet kan je die dus nog scoren voor €1,35 i.p.v. €2,69.

De reden dat ik ze niet geswatcht heb is dat ik mijn nagels gezond aan het groeien ben. Ze waren er ontzettend slecht aan toe eind 2012, verkleurd, slap, gespleten, gescheurd, enz. Toen heb ik als goed voornemen besloten om een tijd geen nagellak meer te dragen, en elke dag braaf te smeren met Lemony Flutter. Ik heb het al een maand volgehouden, en mijn nagels zien er zó veel beter uit! Net alsof ik opeens andere nagels heb. Ze zijn sterk, splijten niet meer en de verkleuring groeit er netjes uit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 thoughts on “Mijn favortiete Catrice lakjes

Geef een reactie

