Mijn favo lipproducten

Iedereen heeft wel zijn lievelingetjes, die ene blush die je net wat vaker pakt, of die mascara die het altijd goed doet. Zo heb ik ook mijn favorieten in mijn lipproducten stash. Vandaag laat ik je ze alle 6 zien. Enjoy!

P1060806

 

Deze 6 zijn dus mijn favo’s. Vier lippenbalsems, waarvan twee met kleur, een lipcream en een lipglow.

P1060808
Laten we beginnen met de Smoothy Fruity Lipbalm Pineapple Sun. Dit is een lipbalsem die helemaal natuurlijk is, geen chemische bestanddelen of parabenen. Dat maakt deze balsem dan ook erg verzorgend. Hij laat mijn lippen lekker zacht en gehydrateerd achter. De lipbalsem is van Jacob Hooy.

P1060811

 

Een oude vertrouwde: de Lipsmacker. De geur/smaak watermeloen is altijd al mijn favoriet geweest. Deze balsem doet zijn werk goed, lees hier een uitgebreid artikel over Lipsmackers.

P1060814

 

Deze lipbalm stick van HEMA is ideaal, hij verzorgt je lippen en geeft ze tegelijkertijd een kleurtje. Ik heb al eens een review over het broertje van deze stick geschreven, de nude-kleurige stick. Lees het hier *klik*.

P1060815P1060817

 

Ook de algemeen bekende (en erg fijne!) Applecious Lipbalm van NYC is ook mijn bezit. Deze lipbalm ruikt heerlijk naar appeltjes, en geeft je lippen een leuk kleurtje. Ook verzorgt hij ze, wat wil je nog meer ? Deze stick kan je in vier kleuren kopen, ik heb 356 Big Apple Red die je lippen subtiel rood kleurt.

P1060810

 

De lipglow van Catrice is een dupe van de Maybelline Popsticks, alleen dan goedkoper. De Lipglow ziet er uit als een waterijsje (vind ik), de stick is een beetje transparant. De aparte formule van de stick zorgt ervoor de kleur zich aanpast aan jou lippen, het resultaat zal dan ook per persoon verschillend zijn. Bij mij maakt de Lipglow mijn lippen roze, felroze. Het geeft een onwijs leuk effect en de stick staint in je lippen, dus de kleur blijft onwijs lang zitten.

P1060736

 

En last but not least, de Essence Stay matt lip cream. Deze lipcream heeft een matte finish en is onwijs gepigmenteerd. Lees hier een volledig review.

P1060818

 

En hier nog de swatches van alle producten. V.l.n.r.: Lipglow, HEMA lipbalm, Essence Stay Matt, Applelicious lipbalm, Lipsmacker, Smoothy Fruity Lipbalm.

Dit waren mijn favorieten lipproducten van dit moment alweer! Hopelijk vond je het leuk om te lezen.

Wat zijn jouw favo lipproducten?

2 thoughts on “Mijn favo lipproducten

  1. Ik gebruik steevast een Yves Rocher lippenbalsem met druivenextract (Hydra) – dat is eigenlijk vaak het enige lipproduct dat ik draag. Soms doe ik er eens een M.A.C. cremesheen (Boy Bait is mijn favoriet) overheen.

Geef een reactie

