Wat ergens altijd wel mijn favoriete mascara’s zijn geweest

Haha, een beetje een lange titel, maar ik wist niet hoe ik het anders moest omschrijven. De mascara’s uit deze post zijn namelijk altijd een beetje ‘hidden favorites’ geweest. De eerste mascara die ik kocht was er een van Essence, en ik was er ontzettend ontevreden over, want ik wist ook zoveel over fijne mascara op dat moment, NOT! Als klein meisje ging ik dus verder kijken, en kwam ik bij de wat duurdere drogisterijmerken terecht, Max Factor, Bourjois, en uiteindelijk Maybelline. Maar wat zagen mijn hebberige oogjes daar? Vrolijke bolle hulzen in allerlei vrolijke kleurtjes. Dat zag er al een stuk beter uit. Enthousiast nam ik er een van mee naar huis, een gele. Hij kostte rond de €15, wat in die tijd een behoorlijk fortuintje was voor mij, maar ik had het er voor over, ik wilde niet nog een keer een slechte mascara. En ja, hij was ontzettend fijn, ik was er zo blij mee! Vandaag dus een artikeltje over mijn vroegere liefde die nog steeds in mij zit, voor Maybelline Volum’ Express mascara’s!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

De verpakking vind ik echt geweldig, vooral omdat ze heel erg op elkaar lijken, maar toch anders zijn door het design en de kleur. Ik krijg er echt collecterskriebels van, gotta have ‘m all. De ‘The Colossal’-variant is tot nu mijn favoriet, maar ik heb ze natuurlijk nog niet allemaal getest. Ik vind het ook leuk dat ze steeds nieuwe varianten uit blijven brengen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

De informatie op de achterkant is niet echt boeiend, maar wel leuk dat ze bij de ene het soort borsteltje er op hebben gezet. Verder kom ik er net achter dat er verschillende hoeveelheden inzitten, best apart.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

En dit is waarom ik er zo dol op ben, de fijne grote borsteltjes! Vooral het borsteltje van de gele brengt zo fijn mascara aan. Het is natuurlijk minder handig als je wat kortere wimpers hebt, maar voor mij zijn ze heel prettig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMisschien niet helemaal de bedoeling, maar stiekem toch wel heel grappig om te doen, dopjes verwisselen! Vroeger deden mensen dat altijd bij van die Stabilo vulpennen, en ik vond dat het hier ook bij kon. 🙂 Natuurlijk bewaar ik ze niet zo, maar gewoon omdat het kan heb ik ze even zo op de foto gezet.

Hopelijk heb ik een beetje uitgelegd waarom dit ‘ergens altijd wel mijn favoriete mascara’s zijn geweest’.

Wat is jouw favoriete mascara? 

 

5 thoughts on “Wat ergens altijd wel mijn favoriete mascara’s zijn geweest

Geef een reactie

