3 leuke buitenlandse blogs

De meesten van jullie volgen denk ik voornamelijk Nederlandse of Belgische blogs. Ik eerst ook, maar toen ik wat meer ging zoeken naar leuke blogs op Bloglovin’ kwam ik erachter dat er ook wel hele leuke buitenlandse blogs zijn! Vandaag (dit artikel komt trouwens op mijn verjaardag online, 🙂 Ik ben 15 geworden!) laat ik jullie mijn 3 favoriete buitenlandse blogs zien. Ze zijn allemaal in het Engels.

PicMonkey Collage

The Beauty Department is een beautyblog met soms ook DIY’s. Ik vindt vooral de tutorials erg leuk. Ze maken hele mooie en duidelijke plaatjes met hoe je iets moet doen, zoals deze hieronder.

TBDmixmatchnails

A Beautiful Mess is een blog met vooral DIY’s en recepten. Eigenlijk is het een blog met van alles wat, maar dit is toch wel wat er het meest voorkomt. Een leuk recept wat vandaag online is gekomen is deze. Een voorproefje zie je hieronder.

naamloos

Cupcakes and Cashmere heeft naast wat DIY’s en vooral hele mooie foto’s ook veel fashion. Ook wel eens leuk als afwisseling 😉 Zie bijvoorbeeld deze prachtige outfit. Een voorproefje:

pastel3

Dat waren de blogs alweer! Ik ben benieuwd of jullie ze ook gaan volgen na het lezen van dit artikel.

Wat zijn jouw favoriete buitenlandse blogs?

3 thoughts on “3 leuke buitenlandse blogs

Geef een reactie

