Blokker ringenboompje

Ik vind het altijd heel leuk om m’n spulletjes uit te stallen. Vroeger had ik ook een vitrinekast in m’n kamer waarin mijn verzameling kattenspullen in stond, want ik spaarde dat vroeger, haha. Kattenbeeldjes, kattenkaartjes, schelpen aan elkaar geplakt zodat het op een kat leek. Ik snap mezelf nu niet echt meer, maar vroeger vond ik dat heel erg mooi. Het uitstallen van spullen vind ik dus nog wel heel leuk, en vandaar dat ik dit boompje bij de Blokker heb gekocht. Het is zonde om je ringen ergens in een kast te laten verstoffen, show them to the world! En voor €2,49 kon ik dit schattige boompje eigenlijk niet laten liggen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Dit is het boompje. Het is niet heel groot, iets kleiner dan 10 centimeter. Hij is ook nog verkrijgbaar in matzwart en matwit. De uitstulpinkjes zijn perfect om je ringen aan te hangen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb niet al mijn ringen er aan hangen, dat zou te druk worden en niet mooi staan. Eigenlijk heb ik alleen m’n kleine ringetjes in het boompje gedaan. Ik vind het een leuke manier om je sieraden te laten zien, en op deze manier pak ik ze ook veel vaker. Ze hebben bij de Blokker & Xenos nog veel meer dingen voor je sieraden, dus als je naar iets (goedkoops) op zoek bent raad ik zeker aan om daar even te kijken.

Stal jij je sieraden uit?

2 thoughts on “Blokker ringenboompje

Geef een reactie

