Balmi lipbalm

Lipbalsems, je hebt er nooit genoeg. Toen ik hoorde over de schattige EOS en Balmi lipbalmsems wilde ik er graag eentje hebben. Een schattig bolletje met lipbalsem binnen in, dat wil toch iedereen?

P1060873

 

P1040631

P1040636

Ik heb de smaak ‘mint’, er zijn diverse andere soorten. Deze mintversie ruikt heerlijk fris en mintig, als je deze ’s ochtends op je lippen smeert wordt je meteen wakker! Omdat de balsem mint bevat tintelt deze op je lippen. Balmi claimt ook dat de balsem een ‘cooling effect’ geeft, ik voel dit zelf niet heel erg. De balsem geeft wel subtiel wat koeling, maar niet super erg. Op een warme zomerdag kan de koeling van de balsem wel heel erg lekker zijn.

P1040637

Helaas bevat de balsem wel minerale oliën en chemische bestanddelen. Er zwerven wat natuurlijke ingrediënten rond in de lijst, maar het is overwegend chemisch.

Al met al geeft deze balsem je lippen een mooi glansje en verzorgt hij ze. In het begin is
het een beetje wennen met opdoen, maar eigenlijk werkt het heel practisch. Ik vind deze lippenbalsem zijn €4,95 zeker waard. De balsem is te koop bij Douglas.

P1040633

 

Kende jij de Balmi lipbalsems al ?

2 thoughts on “Balmi lipbalm

  1. Ik wil er al een tijdje eentje, maar alleen verkrijgbaar in Nederland en niet de moeite om te verzenden omdat de verzendingskosten evenveel zijn als het producte zelf. Het ziet er zo schattig uit!

Geef een reactie

