NYC Showtime Volumizing Mascara

Toen er weer een leuke 1+1 gratis actie was op NYC, heb ik deze mascara gescoord, samen met een van de HD colours. Dat is alweer een tijdje geleden, en dus heb ik deze mascara uitgebreid kunnen testen. Voor €2,99 heb je hem al, super budget dus. Maar is hij ook goed?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

De verpakking vind ik er in ieder geval leuk uitzien, zwart met gouden letters. Strak en simpel, maar toch leuk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Ik heb hem gewoon in het zwart, en ik heb eerlijk gezegd ook niet gezien dat ze andere kleuren hadden. Wel hebben ze een waterproofversie. Deze heeft volgens mij een gouden huls met zwarte letters, maar dat weet ik niet zeker.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

En zo ziet het borsteltje er uit! Ik vind het heel erg fijn, geen poespas met ‘speciale nieuwe bijzondere innovatieve haartjes’, gewoon een simpel borsteltje. En dat borsteltje werkt prima, je kan er ook je onderste wimpers mee doen, en dat is eigenlijk het enige wat ik vaak op borsteltjes aan te merken heb. De mascara verdeelt zich ook mooi, geen spinnenpoten en wel lengte en volume. Mijn wimpers worden er niet veel langer van, maar ze groeien toch een beetje en volume is er ook wel. Ik vind eerlijk gezegd niet dat deze mascara de titel ‘volumizing’ verdient want zoveel volume is het nou ook weer niet, maar hij is wel fijn. En zeker zijn geld waard, want drie euro voor een fijn mascara is natuurlijk niets.

Ik kan de mascara wel aanraden, alleen voor mensen met korte wimpers lijk hij me wat minder fijn omdat hij niet fantastisch veel volume geeft, en het dan dus niet echt opvalt.

Geef een reactie

