Mijn dagelijkse make-up en reiniging

Er zijn producten die je elke dag gebruikt, en producten die je alleen voor speciale gelegenheden gebruikt. Vandaag laat ik jullie mijn dagelijks gebruikte producten zien.

P1060924

Ik laat jullie mijn reinigingsproducten, poederproducten, oog(schaduw)producten en vloeibare producten zien.

Laten we beginnen met mijn reinigingsproducten.

P1060899

Dit zijn mijn 4 standaard reinigingsproducten. ’s Avonds haal de make-up van mijn ogen met Nivea oogmake-up remover. Daarna reinig ik mijn gezicht met Annemarie Börlind reinigingsgel en de Nivea reinigingscrub. ’s Ochtends reinig ik mijn gezicht met de 2 in 1 melk en tonic van Nivea.

Next, mijn ‘poederproducten’.

P1060905

Dit zijn gezichtspoeders die ik (bijna) dagelijks gebruik. Als gezichtpoeder de Essence fix & matte loose powder. Als bronze de Sun Glow bronzer van Catrice. De blush is de Ohh! Blushed again blush van Miss Sporty. (En hoe kan het ook anders) Als highlighter gebruik ik de prachtige Fantasia highlighter van Essence.

De vloeibare make-up.

P1060909Ik mix de Natural Touch Foundation met mijn Garnier BB-cream om mijn eigen huidskleur te krijgen. Werkt prima en geeft genoeg dekking! Om wat opvallendere plekjes te camoufleren gebruik de NYC coverstick.

Coming up, mijn meest gebruikte oogschaduw en eyeliner. Ik gebruik niet steevast elke dag oogschaduw of eyeliner, maar als ik het gebruik dan wel deze producten.

Oogschaduw.
P1060913V.l.n.r het Essence Sunclub palette, NYC eyeshadow palette en het H&M smoky eye palette. Alle drie zijn van goede kwaliteit en doen hun werk goed! Vooral het H&M palette gebruik ik vaak, voor een mooie makkelijke daglook.

Eyeliners.
P1060918

Hierboven zie je mijn meest gebruikte eyeliners. Ik heb mijn mascara er ook tussen gelegd, maar ik die gebruik ik wel echte elke dag. Ik gebruik de L’Oréal False Lash Telescopic mascara. Naast de mascara ligt de Essence I love Stage oogschaduwbasis die ik gebruik als ik oogschaduw draag. De eyeliners zijn de Miss Sporty Cat’s Eyes Liner en de Essence Stays no matter what eyeliner.

En als laatste, mijn make-up tools.
P1060924P1060922

De drie linkse kwastjes zijn oog schaduwkwastjes, een blendingkwast, oogschaduwkwast en een kleinere oogschaduwkwast. De grote kwast is een poederkwast van de Hema. Ik heb ook nog een kwast voor blush/bronzer, alleen die was onvindbaar op het moment dat ik foto’s maakte. Op de bovenste foto zie je ook mijn wimperkruller liggen, deze gebruik ik elke dag om mijn wimpers net wat meer te laten krullen en op te laten vallen.

En dit waren mijn everyday-producten alweer. Hopelijk vond je het leuk om te zien en lezen!

Welke producten gebruik jij elke dag?

3 thoughts on “Mijn dagelijkse make-up en reiniging

  1. Lijken me fijne producten die je gebruikt! Ben je tevreden over die reinigingsproducten? Ik ben namelijk nog op zoek naar een fijn product om mijn gezicht te reinigen :)! Die oogschaduwpalletjes zien er ook mooi uit! Leuk artikel!!

    Liefs van Rosie!

Geef een reactie

