Garnier Fructis Fruity Passion shampoo & conditioner

Er is hier op Une Belle Vie nog nooit een artikel online gekomen over shampoo en conditioner, maar over deze twee moest ik gewoon een artikel schrijven. Waarom? Simpel: de geur. Dit ruikt zó lekker!

naamloos

Garnier is te koop bij de drogist en kost rond de €3. Niet heel duur dus voor haarproducten, fijn. Maar nu verder naar de foto’s!

naamloos-2

Dit zijn de twee producten. De flessen zijn goed van elkaar te onderscheiden, want zoals bij de meeste merken het geval is, zit bij de shampoo de dop bovenaan en bij de conditioner de dop onderaan.

We beginnen met de shampoo.

naamloos-3

Deze is voor normaal tot droog haar en belooft je haar zijdezacht, glanzend en licht te maken.

naamloos-4

naamloos-5

naamloos-6

Informatie op de achterkant van de fles en de ingrediënten. Als ik zo de ingrediënten bekijk ziet het er goed uit! Veel oliën en extracten van fruit.

Maar werkt de shampoo ook zo goed? Het antwoord is ja. Ik vind deze shampoo gewoon goed, maar hij blinkt niet uit. Wat ik wel heel goed vind, zoals ik al zei, is de geur. Die is eigenlijk precies zoals je zou verwachten, passievrucht! Heerlijk vindt ik het.

Dan de conditioner!

naamloos-7

Ook deze is voor normaal tot droog haar en zou ervoor zorgen dat je haar zijdezacht en licht is. Ook zou het gemakkelijk ontwart worden.

naamloos-8

naamloos-9

naamloos-10

De informatie en ingrediënten. Weer veel oliën en extracten, mooi!

Ook dit is gewoon een goed product wat doet wat hij moet doen. En natuurlijk die geur, ik kan er geen genoeg van krijgen!

naamloos-11

Als je van fruitgeuren houdt zijn deze twee producten zeker aanraders. Ook als je opzoek bent naar een gewoon goede shampoo of conditioner voor een niet al te hoge prijs zou ik hier zeker even naar gaan kijken!

Wat is jouw favoriete shampoo en conditioner?

 

Geef een reactie

