NOTD Essence 146 that’s what i mint!

Vandaag weer eens een Nails Of The Day op Une Belle Vie. Het is alweer een tijdje geleden, en omdat ik een nieuw nagellakje had wat ik wel de moeite waard vond, heb ik er gelijk maar foto’s van gemaakt. Het resultaat kan je hieronder bekijken!

1

Dit mooie mintgroene lakje is van Essence wat te koop is bij Kruitvat. De prijs van deze nagellak weet ik niet precies, omdat ik hem gekregen heb, maar die zal rond de €2 liggen.

1-2

Dit kleurtje is perfect voor de lente en de zomer. Hoewel ik nog niet veel van deze seizoenen gemerkt heb, wordt ik er in ieder geval al helemaal vrolijk van. Telkens als ik naar mijn nagels kijk denk ik: ja, het is echt een plaatje! (De lak lijkt trouwens op de foto’s meer babyblauw, maar is in het echt meer mintgroen.)

1-3

Ik ben tevreden over de nieuwe nagellak van Essence. Dit was de eerste die ik probeerde met het nieuwe uiterlijk, en ik vind vooral het kwastje echt een verbetering. Deze is veel dikker en breder dan zijn voorganger. Hij maakt het lakken veel makkelijker en dat is natuurlijk erg fijn. Wel vind ik dat de lak wat snel chipt. Ik heb hem nu drie dagen op mijn nagels en er is al behoorlijk wat tipwear te zien. Bij andere merken heb ik dit minder snel, maar dat kan natuurlijk ook verschillen per kleur. Al met al is het een mooi lente-lakje!

Wat zijn jouw favoriete nagellakkleuren voor de lente en zomer?

 

Geef een reactie

