Batiste Dry Shampoo XXL Volume

Wat als je je haar wassen een dagje uitstelt, ‘omdat het nog wel kan’, maar je haar blijkt de volgende dag toch echt wel vet? Dan gebruik je droogshampoo! Vandaag de Batiste XXL Volume Dry Shampoo.

P1060949

Allereerst, de verpakking! Super leuk, de roze kringeltjes maken de bus onwijs vrolijk en cute. Je ziet duidelijk dat dit de XXL volume versie is, het staat XXL op de verpakking maar misstaat niet.

P1060950

De gebruiksaanwijzing staat duidelijk op de fles in plaatjes en tekst. ‘Goed schudden voor gebruik. Houd de tuit ca. 30 cm van het haar af en spuit op de haarwortels. Masseer de shampoo met de vingertoppen door het haar. Borstel en breng het haar in model.’ De beschrijving staat ook afgebeeld in de plaatjes.

P1060957

De spuit van de droogshampoo is een gewone spuit die je ook op haarspray en dergelijke ziet. De spuit vernevelt de droogshampoo mooi wijd, maar als je spuit dichter bij je haar houdt kan deze ook heel gericht spuiten.

Maar werkt deze droogshampoo ook echt ? Jazeker! De droogshampoo maakt je haar zeker minder vet. Het vettige komt in de dag wel wat terug, maar niet extreem. Je haar ziet er nog netjes uit. Van het XXL volume merk ik niet veel, maar dit kan aan mijn haar liggen. Het is namelijk vrij zwaar, en veel volume heb ik niet en komt ook niet snel in mijn haar. Misschien als je korter of dunner haar hebt dat dit wel werkt.

P1060954

Al met al vindt ik deze droogshampoo zijn €5,58 waard. Hij doet zijn werk goed, niet minder dan andere droogshampoo’s en zelfs beter dan ik eerder heb ervaren! Voor mij werkt de XXL volume niet, maar voor andere haarsoorten misschien wel, dat is dan weer een ander plus punt.

Gebruik jij wel eens droogshampoo ?

5 thoughts on “Batiste Dry Shampoo XXL Volume

  1. echt zo’n goede uitvinding de droogshampoo ik heb wel een iets goedkopere variant van het merk van de kruidvat voor nog geen 3 euro en die is echt ook de moeite waard 🙂

Geef een reactie

