Najaarsmode 2012

In alle tijdschriften en magazines die wel een klein beetje met mode te maken hebben, staat wel iets over de nieuwe mode van dit najaar. In alle winkels liggen de nieuwe collecties die klaar zijn om verkocht te worden. Kortom: een nieuw modeseizoen is aangebroken. Ik heb voor jullie drie setjes van kleding met schoenen en accessoires samengesteld om een jullie een beeld te geven hoe je de trends van de catwalk in je eigen kledingkast kan verwerken.

Dit eerste setje heb ik lekker simpel gehouden. De okergele kleur van de broek is helemaal in en het bloesje met stippen vond ik daar wel erg goed bij passen, omdat de stippen onder andere ook de kleur van de broek hebben. Om het nog wat vrouwelijkheid te geven, heb ik deze mooie schoenen van Invito erbij gedaan. Het bont aan de binnenkant van de schoenen maakt dit setje ook erg geschikt voor in de winter. De grote oorbellen maken de outfit compleet.

Deze outfit zou ik zelf wel in m’n kast willen, inclusief de schoenen! Ik vind het shirtje met glitters erg goed bij het jasje passen en de nep leren broek maakt het wat mij betreft helemaal af. Omdat kleding, schoenen en accessoires met de Engelse of Amerikaanse vlag ook dit najaar veel gezien zullen worden, koos ik deze mooie schoenen met de sterren en strepen van de Amerikaanse vlag.

Dan alweer het laatste setje, deze zou ik zelf eigenlijk nooit dragen. Ik ben namelijk totaal geen rokjesmens. Ondanks dat, vind ik dat het geheel goed gelukt is. De trui van H&M had ik al in meerdere tijdschriften voorbij zien komen, dus die had ik al in m’n gedachten voor deze post. Het rokje vind ik er wel goed bij passen, maar als je dat liever hebt kan een broek eronder natuurlijk ook. Door de extra dikke panty’s is ook deze combi goed door te dragen in de winter. De hakken maken de outfit wat speels en de oorbellen staan er ook wel leuk bij, vind ik. Je kan je haar bij dit setje los dragen en als je lang haar hebt is het in een staart of knot ook leuk.

Dat waren alle outfits! Hopelijk hebben jullie er wat aan, ik vond het in ieder geval erg leuk om ze samen te stellen 😉

Plaats een reactie