Miss Sporty Cat’s Eyes Liner

Eigenlijk ben ik niet zo’n grote eyelinerfan. Ik vind het prachtig staan bij andere mensen, maar als ik het zelf moet doen: 1 grote mess… Als het dan wel een keertje is gelukt vind ik het mooi staan! Vandaag voor jullie een review van de Cat’s Eyes Liner van Miss Sporty. Laten we zien of ik hier wel mee overweg kan.

‘The sharp cat eye look made the runway this season. Cat eyes are sexy and seductive and suit everyone. Get the Cat eyes look in a minute. Intense long lasting Liquid Eyeliner. High precision. Fine Pen applicator. Easy to apply. Ophthalmologically tested’.

Aldus Miss Sporty over de eyeliner. Laten we kijken of het echt zo is.

De verpakking van de eyeliner is zwart en strak, maar met een super leuk detail: namelijk een zilveren katje! Onder de letters in dezelfde kleur. Dit geeft de verpakking iets speciaals.

Het stiftje van de eyeliner is van vilt, mooi stevig maar alsnog goed soepel. De eyeliner is geeft veel kleur af. Soms niet in een keer zwart, helaas, maar als je er nog een keer overheen gaat is het lijntje gitzwart. De lijntjes die je trekt kan je in allerlei diktes maken. Van heel dun tot best wel dik.

Tot nu toe ziet het er goed uit! Laten we gaan kijken hoe de eyeliner er op mijn oog uitziet.

Ik heb hem hier gebruikt in combinatie met het Essence Longlasting Eye Pencil.

Miss Sporty Cat’s Eye Liner is gewoon een hele mooie zwarte eyeliner die inderdaad heel precies is! Met deze eyeliner schiet ik niet uit en gaat het best goed. Ik denk dat ik toch maar vaker aan de eyeliner ga. (: Ik heb nu al een favoriet!

Wat is jouw favoriete eyeliner? Laat het weten in de comments!

3 gedachten over “Miss Sporty Cat’s Eyes Liner

Plaats een reactie