9 lenteschoentjes bij H&M

Laatst liet Eline al een paar leuke lentejassen zien, en om in de stemming te blijven laat ik vandaag negen paar vrolijke schoenen zien. Allemaal lekker betaalbaar, en waarmee bijna elke outfit lenteproof kan worden.

lenteschoenen

 

Ziet dat er niet super vrolijk uit? Ik krijg er in ieder geval lentekriebels van.

De drie gympen uit het linkerrijtje zijn allemaal €9,95. Ik zou ze stiekem alle drie wel willen hebben, en voor dat geld kan dat gelukkig ook nog!

Het tweede rijtje bevat een beetje van alles. Prijs van  boven naar beneden: €14,95 – €14,95 – €19,95.

Het derde rijtje heeft op de tweede plaats ballerina’s met een soort ombre-effect, heel leuk! Ook de kanten schoentjes bovenaan vind ik lenteachtig. Het laatste paar ballerina’s is iets minder vrolijk, maar wel leuk voor naar een wat donkerdere outfit. Prijzen: €12,95 – €14,95 – €14,95.

Ik heb zooo’n zin in de lente! (:

Een gedachte over “9 lenteschoentjes bij H&M

Plaats een reactie